Veelgestelde vragen

Algemeen

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
– De (meeste) producten hebben een levertijd van 1 dag tot 4 weken (tenzij anders aangegeven). Dit staat altijd vermeld bij het product sommige producten zijn pas na eventuele vereisten te leveren bijvoorbeeld als een plant lastig is en een cruciaal groeimoment behaald moet worden.
– Het kan voorkomen dat sommige producten een levertijd hebben van 3 tot 5 werkdagen, Dit is vaak een standaard indicatie
– Bevat het product een vloeistof dan kan de levertijd 2 weken langer duren (bovenop de 1 tot 4 weken)
– De levertijd gaat in vanaf het moment dat u de bevestigingsmail “Afgerond” ontvangen heeft

Foto,s kunnen iets afwijken aangezien iedere plant bij ons echt heel anders is kunnen wij geen identieke exemplaren verkopen. het zijn namelijk ook geen tulpen. Let op iedere Aglaonema pictum tricolore is en wordt anders bij volledig volwassen. Ook onze Amorphophallus verschillen per exemplaar niet om u te pesten maar omdat er geen identieke zijn.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen
Helaas is dit nog niet mogelijk. Onze producten zijn vaak eerder bij de klant dan wij de track en trace hebben ingevoerd. hier doen wij onze uiterste best voor om dit te regelen helaas bestaan wij pas sinds November 2019 dus hebben wij nog niet alles perfect op orde. Ook wij zij maar mensen denk ik.

Wat zijn de verzendkosten?
de kosten zijn 7 euro standaard tarief.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
ja dat kan zodra u een bestelling wilt annuleren kunt u meteen een bericht sturen via de klantenservice pagina

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het geld altijd binnen 30 dagen ontvangen.

Wat is het retour adres?
Wilt u een bestelling retourneren? Dat is mogelijk. Meer informatie vindt u op onze retour pagina. retour sturen kan binnen 14 dagen altijd. Wel moet u er voor zorgen dat de producten in juiste conditie aankomen. de verzendkosten zijn dan voor u zelf. In uiterste gevallen zullen wij die voor ons in rekening brengen

retouradres

Nederland

Nuland

nieuwepustraat 15

5392 cS

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert en deze defect zijn. Als u de producten enkel retour stuurt omdat u ze niet wilt of niet meer geïnteresseerd bent in de producten, zijn de verzendkosten voor u zelf. Zie hiervoor het herroepingsrecht.

Is het veilig om te betalen op de amorphophallus.nl Webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.